عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
از پنجم شهریور ماه،
ثبت نام هفتمين دوره مسابقه "نورالهدی" از پنجم الی آخر شهریورماه آغاز خواهد شد.

عقیق: مسعود وادی پور، سرپرست مديريت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در این رابطه گفت: ثبت نام هفتمين دوره مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" از پنجم الی آخر شهریورماه انجام خواهد شد.

وادی پور اظهار داشت : در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و ایجاد موقعیت و فضای لازم برای تقویت معلومات قرآنی اقشار مختلف مردم و همچنین آشنا کردن مردم با نکات کاربردی و تفسیر قرآن کریم هفتمین دوره مسابقه "نورالهدی " در آبانماه امسال برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم اذعان کرد: این مسابقه مربوط به اجزاء 21-22-23 و از تفسیر نمونه اثر آیت الله مکارم شیرازی و در دو رشته سه جزء (اجزاء22و22) و رشته یک جزء مربوط به جزء بیست ویک برگزار می گردد.

وادی پور بیان کرد : امسال برای اولین بار اجرای این مسابقه را بطور کامل به اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور واگذار کرده ایم. که این اتحادیه با کمک و استفاده از ظرفیت های اتحادیه های استانی ، موسسات قرآنی مردمی و همچنین خانه های قرآنی شهر و روستا بتواند جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی مسابقات موثر واقع شود.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم خاطر نشان کرد: زمان دقیق مسابقه و همچنین شیوه ثبت نام از طریق اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشورمتعاقبا اعلام خواهد شد.

وادی پور در پایان گفت :"طی شش دوره برگزاری مسابقه "نورالهدی" نزدیک به 65 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده اند و پیش بینی می شود با توجه به بهره مندی از ظرفیت اتحادیه ها ، میزان مشارکت شرکت کنندگان این دوره، از افزایش چشمگیری برخور دار باشد.

 

منبع:مهر

211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین