عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
توسط اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از تولید و عرضه پنج محصول قرآنی در حوزه تبلیغات و ارتباطات در حرم مطهر رضوی خبر داد.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: مجموعه کامل ساختار سوره‌های قرآن کریم، چهل حدیث آموزش قرآن در سیره نبوی، بسته تصویری نوای قدسی، بسته صوتی نوای قدسی و منابع کمک آموزشی مهدالرضا عناوین این محصولات تولید شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: نظریه هدفمندی سوره‌های قرآن از مباحثی است که در سال‌های اخیر مورد توجه خاص قرآن‌پژوهان و مفسران قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: «چهل حدیث آموزش قرآن در سیره نبوی»، تالیف محسن رجبی قدسی است که در آن چهل حدیث از نبی مکرم اسلام از منابع اهل سنت و شیعه آمده است، توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و به سفارش اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی تالیف شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: موضوع این کتاب در ارتباط با شناسایی روش آموزش قرآن کریم توسط نبی مکرم است که با هدف عرضه روش‌های آموزشی موجود قرآن کریم به سنت معصومان تولید شده است.

وی افزود: محصول دیگری با عنوان «بسته صوتی نوای قدسی» با صدای استاد محمد جواد پناهی است که به دلیل استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به صورت دی.وی.دی صوتی تهیه و تولید شده است.

حسینی گفت: «منابع کمک آموزشی مهدالرضا» نیز یک محصول کمک آموزشی در قالب برچسب، پازل ویژه کودکان است که توسط اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضویتصریح کرد: این محصولات علاوه بر عرضه عمومی در سایت دارالقرآن رضوی به نشانی www.Quran.aqr.ir، در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین