عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
مجمع جهانی اهل بیت خبر داد/
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت در شیراز افزود : این طرح با همکاری و تعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی ، هنری امام رضا و کانون‌های مساجد ترجمه و چاپ شده است .
عقیق:8 کتاب درارتباط با سیره امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی به 8 زبان زنده دنیا ترجمه شد .
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت در شیراز افزود: این طرح با همکاری و تعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی ، هنری امام رضا و کانون‌های مساجد ترجمه و چاپ شده است.
حجت‌الاسلام سالاری گفت: امسال هم یک کتاب در ارتباط با سبک زندگی از نگاه امام رضا به زبان فرانسه و هوسا ترجمه شده است که دردهه کرامت منتشر می شود.
وی افزود:
کتاب دیگری هم با موضوع فرهنگ رضوی به زبان سواحلی ترجمه و عرضه خواهد شد.
زبان فرانسه، هوسا و سواحلی از زبان‌های پرمخاطب آفریقاست.
حجت‌الاسلام محمد سالار گفت: مجمع جهانی اهل بیت با هدف معرفی اهل بیت به دوستداران ائمه در جهان شکل گرفته و تاکنون هزار و 500 عنوان کتاب در ارتباط با فرهنگ اهل بیت (ع) به 56 زبان زنده دنیا ترجمه کرده است.
معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت افزود : این مجمع متولی امور پیروان و دوستداران اهل بیت(ع) در خارج کشور است و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت و تقویت بنیه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی پیروان اهل بیت در مناطق مختلف جهان از اهداف مجمع است.
وی از عضویت 600 نفر از 120 کشور جهان و فعالیت 3 هزار و 500 مبلغ در خارج کشوردر مجمع جهانی اهل بیت خبر داد و گفت : این مبلغان در مناسبت‌های مذهبی از جمله دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت امام رضا(ع) برگزار می‌کنند.


منبع:روضه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین