عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹
جالب اینجاست که در حالی غرب ادعای آزادی ادیان را دارد که به بهانه های مختلف، مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

عقیق:تصور بکنید یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که بانک حساب های شما را بسته و از شما خواسته است که دیگر حساب بانکی باز نکنید؛ چه احساسی به شما دست می دهد؟ این احساس بسیاری از مسلمانان انگلیسی است که این روزها نامه ای را دریافت کرده اند که از آنها می خواهد هر چه زودتر با مراجعه به بانک، حساب خود را ببندند.

انس التکریتی یکی از کسانی است که این نامه را دریافت کرده است. او یک مدیرعامل شرکت است که از فلسطین حمایت می کند. انس ده ها سال است که در بانک (HSBC) حساب باز کرده است و به تازگی متوجه شده است که بانک حساب او و تمام خانواده اش را مسدود کرده است.

تعداد بسیاری از افراد و نهادهای اسلامی در انگلستان نیز جدیدا حساب هایشان مسدود شده است. به تمامی آنها گفته شده است که سعی دوباره برای افتتاح حساب نکنند.

یکی از سخنگویان این بانک مدعی شده است که علت بسته شدن حساب مسلمانان به دین و اعتقاد آنها مربوط نمی شود و تنها بخاطر ریسک حساب آنها برای بانک است. به این معنی که آنها از پول خود برای اقدامات تروریستی استفاده کنند. جالب اینجاست که در حالی غرب ادعای آزادی ادیان را دارد که به بهانه های مختلف، مسلمانان را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.


 

 منبع:جام

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین