عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع برگزار شد
این مراسم دوشنبه شب با حضور جمع زیادی از محبین اهل بیت(ع) و با مداحی حاج مهدی منصوری ، حاج حسن خلج و کربلایی حسین عینی فرد در حسینیه ارشاد اصفهان برگزار شد.
عقیق اصفهان : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع دوشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام دانشمند در حسینیه ارشاد اصفهان برگزار شد.

تصاویر این مراسم را ببینید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
1
13
ماشاالله حاج حسن آقا

ماشالله به مودب ترین مداح حسین عینی فرد
یاسر خاجویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
13
جای همگی خالی مجلس با روضه حاج حسن شروع شد بعدش هم کریلایی حسین آقا ترکوندش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
6
یا امام حسن جای همه خالی

دمت گرم عقیق عشق منی بخدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
7
این استقلال شما دوست داشتنیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
3
4
باسلام.
خیلی تعجب میکنم از اینکه چطوراین سایت مستقل درمورد گزارش سخنرانی استاد دانشمند هیچ گزارشی را ننوشته ! درحالیکه از اول تا اخر سخنرانی باوجودیکه برق جلسه قطع بود و فقط بلنگوها کارمیکرد حدود یکساعت ایشان با ان شور حسینی در تنویر افکارجوانان مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن اصلی ما یهود و صهیونیزم است هیج اشاره ای نشده است! چطور اگر یک انتقاد سازنده ای و به حقی که با تفکرات افراطی اقایان سازگارنیست بشود را درتمام سایتها با توهین ها و جسارتها و بمب باران کردن شخصیت ایشان منتشر کرده و با تحریف سخنان استاد جو را برعلیه ایشان متشنج میکنند ولی الان که بخوبی مثل همیشه درراستای اهداف نظام ورهبری سخنرانی میکنن هیجچ واکنشی نشان نمیدهندوچنان جلسه 8شوال اصفهان را حساب شده درسایت نشان میدهند که کانه استاد در اصل این جلسه نبوده وبود و نبودشان یکی است. درحالیکه همه بخوبی میدانند بلافاصله بعدازنمازمغرب وعشاء و زیارت عاشورا یکساعت وقت سخنرانی است وایشان صحبت میکنند !پس چرا بعداززیارت عاشورا درب جلسه را میبندند برای اینکه نظم به هم نخورد و تمام کوچه ها مملو ازجمعیت است؟ خب اگر همه مشتاق مداحی فقط هستند باید بعداز اتمام سخنرانی تازه اصل جلسه شروع شود! درحالیکه مستمعین خوب میدانند که فقط وفقط درمورد سخنران مظلوم اصفهان جز حسادت و بی انصافی اقایان هیچ چیز دیگری نیست! !
خداوکیلی انصاف وتقوی را تحت هیچ شرائطی از دست ندهید ! . شما به گزارشات جلسات اصفهان دراین سایت مراجعه کنید متوجه خواهید شد که قصه استقلال این سایت نیست .
درماه مبارک رمضان امسال یکی از شلوغ ترین جلسات اصفهان جلسه استاد بود ولی ابدا به این جلسات 30شبه هیچ اشاره ای نشده است.
خداوند به همه ما تقوی و انصاف و معرفت عنایت کند.
واقعا این ایه قران را باید دراین مملکت دائما خواند و به ریش خیلی ها خندید!
(تعز من تشاء و تزل من تشاء )
یاعلی مدد.
جانم فدای رهبر و مریدان واقعی و مفید نظام و رهبری
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
3
آقای ناشناس سلام
من بعد از شنیدن اون حرف های آقای دانشمند در شبکه امام حسین علیه مقام معظم رهبری زود قضاوت نکردم و منتظر توضیحات ایشون موندم تا اینکه آقای دانشمند طی جوابیه ای عذری آورد که بدتر از اون گناهش بود . گفت من اونجا راجع خلفای اهل سنت اون حرفا رو زدم . ولی شما رو به جان امام زمان برید اون توهین هاش رو به مقام عظمای ولایت بشنوید ببینید اصلا حرفی از خلفای اهل سنت در میون بود یا نه . همه ی اون توهین ها رو علیه مقام معظم رهبری میگفت . وقتی دید که نه آقا توی این کشور خیلی طرفدار داره فیتیله رو کشید پایین . در ضمن آقای دانشمند کی باشه که ما بخوایم تخریبش کنیم برادر . از شما که ادعای ولایتمداری شیلنگ رو پاره میکنه بعید بود جناب ناشناس
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
خاک بر سرمان تا وقتی یک دل نشویم/امام ما امام زمان(عج) و تا ظهور ایشان سیدعلی حسینی خامنئه ای فرمانده و رهبر شیعیان است و بعد از ایشان هم سیدعلی حسینی سیستانی.(البته که این دو سید بزرگوار در ادیان و مذاهب دیگر هم خیلی یار دارند)حالا هر کی که میخواهد برود در خانه ی دیگران را بزند.راه از بی راهه مشخص است.(در ضمن هر مرجع دینی که به طور علنی اشتباهات مکرر داشته باشد و باعث اختلاف بین شیعیان شود و جیره خور انگلیس شود.دیگر از درجه ی مرجعیت ساقط شده که همینطور هم شده).
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین