عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۴۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران از حرکت جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) به سمت مردمی شدن خبر داد و گفت: بیان سیره اخلاقی و رفتاری امام رضا(ع) باید با استناد به رفتار خود امام برای همه گروه‌های سنی بیان شود.

عقیق: عباس زارع در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) اظهار داشت: زندگی امام رضا(ع) بهترین الگو برای یک زندگی متعالی و سعادتمند است و این جشنواره فرصت مغتنمی را برای تبیین و ترویج سبک و سیره زندگی رضوی ایجاد کرده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره، زندگی و ابعاد مختلف شخصیت حضرت رضا(ع) و شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده آن‌ها است.

وی گفت: جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) به سمت فراگیر شدن در حرکت است و فعالیت‌های این جشنواره توسط خود مردم ساماندهی و اجرا می‌شود.

زارع تصریح کرد: این جشنواره با استقبال مردم روبه‌رو شده و به برکت امام رضا(ع) جایگاه خوبی را در کشور به دست آورده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: استان مازندران ثابت کرده که میزبان خوبی برای برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز داشت: رویکرد قابل توجه و تحسین‌برانگیز این جشنواره برگزاری آن در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری بوده که موجب شده است تا عطر رضوی در سراسر ایران و آن سوی مرزها منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی در نشستی با حضور خبرنگاران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تعداد آثار ارسالی و برنامه امسال این جشنواره را تشریح می‌کند.



منبع:فارس
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساروی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
حرفاشون رو جدی نگیرین.. بدترین برامه در مازندرانه..
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین