عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۳۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
سخنرانی حجت الاسلام طائب و مداحی حاج اصغر زنجانی و حاج امیر عباسی در حسینیه ولایت علی ابن ابیطالب
از عمر آنچه مانده است طولانی به نظر می رسد ولی وقتی از آن عبور می کنید می بینید لحظه است و بنا به این ویژگی اصل آخرت است نه دنیا، و برای جمع کردن توشه برای آخرت باید در دنیا کار کنیم تا در آخرت دست پر باشیم...
گزارش تصویری

عقیق: مراسم سخنرانی، مناجات و ذکر توسل در حسینیه ولایت علی ابن ابیطالب در شب بیست و پنجم ماه رمضان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام طائب سخنرانی کرد و حاج اصغر زنجانی و حاج امیر عباسی مدیحه خوانی نمودند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام طائب؛

_یک چیزی که در این دنیا قابل نگه داری نیست عمر انسان هاست ، این عمر یک سرمایه ای برای انسان هاست و عمر را نمی توانید نگه دارید و بعدا استفاده کنید و تنها چیزی که به آن عالم میبریم اعمالمان در این دنیا است. از عمر آنچه مانده است طولانی به نظر می رسد ولی وقتی از آن عبور می کنید می بینید لحظه است و بنا به این ویژگی اصل آخرت است نه دنیا، و برای جمع کردن توشه برای آخرت باید در دنیا کار کنیم تا در آخرت دست پر باشیم.

-چند مورد هست که در دنیا و آخرت با هم کاملا تضاد دارند یکی از آن ها یقین است و اگر در این دنیا یقین کردید خوب است ولی در قیامت فایده ای ندارد چون وقتی همه در قیامت عذاب خداوند را می بینند یقین پیدا می کنند.

-هر کسی عمرش را خرج این کرد که این دنیا را در کنار آخرت بزرگ کند بازنده است. از این جهت بازنده است که وقتی به آن دنیا میرود می بیند هر کاری را که برای آخرت کرده است برنده شده و در غیر این صورت بازنده بوده است.و شهدا این گونه بودند که تمام کارهایشان برای آخرت بود و نه برای این دنیا.

-شهدا با رزق خداوند زنده هستند و آن ها می توانند ما را درک کنند ولی ما نمی توانیم آن ها را درک کنیم یعنی آن ها قدرت ارتباط گیری با ما را دارند ولی ما اینچنین فدرتی را نداریم و آن ها به ما بشارت می دهند و بشارت آن ها مثل بشارت انبیا و امامان است و بشارت شهداء این طور است که آن ها اطمینان قلبی به ما می دهند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین