عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها گفت: ثبت‌نام در دومین دوره جشنواره ملی «ملکوت» با محوریت کتاب «قرآن در قرآن» از مجموعه آثار آیت‌الله جوادی‌آملی از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

عقیق: حجت‌الاسلام «سید محمد طاهری» دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره ملی «ملکوت» اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین‌بار جشنواره ملی ملکوت با محوریت کتاب «صورت و سیرت انسان در قرآن» از مجموعه آثار آیت‌الله جوادی آملی در قالب مسابقه کتاب‌خوانی در بخش‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در اولین دوره این جشنواره که با مشارکت جهاد دانشگاهی و مؤسسه بین‌المللی وحیانی اسراء برگزار شد، حدود 10 هزار نفر شرکت کردند که این امر نشانگر استقبال مردم به ویژه دانشجویان از فعالیت‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه دومین دوره این جشنواره با محوریت کتاب «قرآن در قرآن» از آثاری آیت‌الله جوادی آملی، برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از جشنواره ملی ملکوت، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مؤسسه بین‌المللی وحیانی اسراء برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره مشارکت خواهند داشت.

دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با اشاره به آغاز زمان ثبت‌نام در این دوره از جشنواره ملی ملکوت، تصریح کرد: ثبت‌نام در دومین دوره جشنواره ملی ملکوت از روز یک‌شنبه 22 تیرماه مصادف با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز می‌شود و افراد می‌توانند از طریق سایت ملکوت اقدام به ثبت‌نام کنند؛ همچنین اختتامیه این طرح نیز تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی به تغییراتی در رشته‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته‌های این طرح افزایش خواهد یافت و قصد داریم بیشتر از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویانی که در رابطه با مضامین کتاب «قرآن در قرآن» است، حمایت کنیم.


 منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین