عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
تمامی ادعیه‌های موجود در مفاتیح و همچنین قرآن با خط بریل برای روشندلان در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه می‌شود.

عقیقدر غرفه مؤسسه فرهنگی قرآنی روشندلان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مفاتیح و قرآن‌هایی با خط بریل برای نابینایان عرضه شده است.

قرآن‌های با خط بریل که همراه با ترجمه آیت‌الله «مکارم شیرازی»  است در 30 جلد عرضه می‌شود به طوری که در هر جلد یک جزء از قرآن به همراه ترجمه به نگارش در آمده است؛ همچنین در قرآن‌های بدون ترجمه نیز هر سه جزء قرآن در یک جلد تهیه شده که در مجموع کل قرآن کریم در 10 جلد به خط بریل نوشته شده است.

یکی از مهم‌ترین محاسن این قرآن‌ها هماهنگی صفحات به تناسب صفحات قرآن به خط عثمان طه است که می‌تواند خواندن قرآن را برای نابینایان هماهنگ با سایرین به پیش ببرد.

علاوه بر این، در این غرفه که در بخش مؤسسات و نهادهای قرآنی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس واقع شده است، نهج‌البلاغه به خط بریل نیز عرضه می‌شود که به گفته مسئول غرفه مؤسسه فرهنگی قرآنی روشندلان اولین نهج‌البلاغه به خط بریل در کشور است چرا که پیش از این نهج‌البلاغه به طور کامل همراه با ادعیه‌های موجود برای روشندلان به چاپ نرسیده است.



منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین