عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
دو ماه پس از انتشار چاپ نخست
کتاب «رودخوانی»‌ اثر محمد‌مهدی سیار کمتر از دو ماه پس از انتشار چاپ نخست به چاپ سوم رسید. انتشارات شهرستان ادب چاپ سوم این کتاب را هفته دوم ماه رمضان وارد بازار نشر می‌کند.
عقیق: انتشارات شهرستان ادب چاپ سوم کتاب «رودخوانی» اثر محمدمهدی سیار را در دست انتشار دارد،‌ این کتاب هفته دوم ماه مبارک رمضان وارد بازار نشر خواهد شد.

چاپ نخست کتاب «رودخوانی» در همان روزهای ابتدایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اتمام رسید و چاپ دوم آن نیز در همان روزهای نمایشگاه کتاب وارد بازار شد،‌ اکنون نیز کمتر از دو ماه پس از انتشار چاپ دوم کتاب‌، چاپ سوم به دلیل استقبال مردمی وارد بازار کتاب می‌شود.

این اثر مجموعه‌ای از اشعار شاعر در موضوعات مختلف از جمله آیینی است که در قالب‌هایی مانند غزل، نیمایی و... سروده شده‌اند. تعدادی از اشعار آیینی این کتاب پیش از این در هیئت‌خای مذهبی توسط مداحانی مانند میثم مطیعی قرائت شده بودند.

«رودخوانی» سومین مجموعه شعر محمدمهدی سیار پس از «بی‌خوابی عمیق» و «حق‌السکوت» است که 4 روز پس از انتشار چاپ نخست،‌ به چاپ دوم رسید.

میثم مطیعی از مداحان پیش از این در مراسم رونمایی از این کتاب در هیئت هفتگی شهدای گمنام‌،  از مجلس دیداری با رهبر انقلاب سخن گفته و می‌گوید:‌ «رهبر انقلاب درباره کتاب مهدی سیار فرموده‌اند:‌ من این کتاب شما را خواندم  شعر "برف" خیلی خوب بود، شعر "طعمه و ماهی" خیلی خوب بود. ساختار کتاب کامل در ذهن مقام معظم رهبری بود و ایشان با توجه به وجود اشعار نیمایی در این کتاب بسیار تأکید داشتند به قالب نیمایی و اینکه شعر نیمایی همراه با وزن و قافیه چقدر خوب است.

وی ادامه می‌دهد:‌ در آخر شعر برف آمده است که ای برف کولاک کرده‌ای، مقام معظم رهبری خطاب به محمدمهدی سیار گفتند:‌ "آقای سیار، کولاک کرده‌ای"؛ که من احساس می‌کنم که همین دو کلمه مقام معظم رهبری خستگی را از تن ما به در کرد.

چاپ سوم کتاب «رودخوانی» در شمارگان 3 هزار نسخه به کوشش موسسه شهرستان ادب منتشر می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین