عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۸۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
مردم و مقامات كربلا در واكنش به تهديد تروريستهاي تكفيري براي تخريب مرقد مطهر حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) تاكيد كرد مردم و نيروهاي امنيتي، كربلا را گورستان تكفيريها خواهند كرد.

عقیق:هجوم خيل مشتاقان عراقي از قشرهاي مختلف براي پيوستن به نيروهاي امنيتي در لبيك به فتواي مرجعيت با هدف جنگ با تروريستهاي تكفيري همچنان ادامه دارد.
در اين زمينه رسانه‌هاي عراق از توافق
۱۰ استان عراق براي تشكيل لشكر مشترك براي نابودي تروريستهاي داعش خبر دادند.
استانداران عراق هم از افزايش تعداد داوطلبان پيوستن به ارتش و نيروهاي امنيتي با هدف مبارزه با تروريستهاي تكفيري به دو ميليون نفر خبر دادند.
عقيل الطريحي استاندار كربلاي معلي هم شايعه پراكناني را كه به پخش شايعات مغرضانه در حمايت از تروريسم دست مي‌زنند، تهديد كرد آنها را به دستگاه قضايي تحويل خواهد داد.
استانداران عراق از نقش برجسته مرجعيت عالي ديني در بسيج مردم براي دفاع از وحدت كشور تقدير كردند.
مقامات كربلاي معلي به گروههاي تروريستي كه براي تجاوز به شهر مقدس و هتك حرمت آن تلاش مي‌كنند، هشدار داده و تاكيد كردند كربلا به گورستاني كساني كه به فكر نزديك شدن به مرزهاي آن باشند، تبديل خواهد شد.
نصيف جاسم الخطابي رئيس شوراي استان كربلا تاكيد كرد: كربلا گورستان تروريستها خواهد بود.
تعداد داوطلبان پيوستن به نيروهاي ارتش براي جنگ با تروريسم به حدي در حال افزايش است كه پادگانهاي نظامي به دليل محدود بودن امكانات خود نمي‌توانند همه را ساماندهي كنند.
از سوي ديگر نماينده مرجعيت عالي ديني تاكيد كرد فتواي آيت الله العظمي سيستاني با هدف دفاع از تمام قشرهاي ملت عراق اعم از شيعه، سني و مسيحي صادر شده و هرگز عليه طايفه خاصي نيست.


منبع:حج
211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین