عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

بابایی، شاعر و از چهره‌های ادبی «خانه آئینه‌ها» از برگزاری محفل شعری «ریحانه الحسین» با حضور شاعران جوان و شناخته شده آئینی در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه خبر داد.

عقیق: احمد بابایی، شاعر و از چهره‌های ادبی «خانه آئینه‌ها» در گفت‌وگو با تسنیم ، با اعلام این خبر گفت: روز جمعه 30 خردادماه محفل شاعرانه‌ای با عنوان «ریحانه الحسین(ع)» برگزار می‌شود که محور این جلسه مدح و منقبت حضرت رقیه(س) توسط شاعران آئینی جوان است.

وی ادامه داد: این محفل نوعی جشنواره است که به مناسبت ایام میلاد حضرت رقیه(س) برگزار می‌شود. برگزاری این مراسم کاملا خودجوش و به اهتمام تعدادی از همین شاعران و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) صورت می‌گیرد.

به گفته بابایی «محمد سهرابی»، «قاسم صرافان»، «حسین متولیان»، «وحید قاسمی»، «سعید بیابانکی»، «نادر بختیاری»، «محمد نورقربانی»، «محسن رضوانی»، «مجید تال»، «حامد تجری»، «مصطفی متولی»، «سیدمحمد جوادی»، «علی عباسی» از جمله شاعرانی هستند در این محفل شاعرانه به شعرخوانی می‌پردازند.

بابایی با بیان اینکه محفل شعری «ریحانه الحسین(س)» به همت اعضای هیات «حسن جان» و «خانه آئینه‌ها» برگزار می‌شود، افزود: این شب شعر در تالار گفت‌وگوی مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در  میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برپا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
لطفا عکس بگیرید
على
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
سلام
چه ساعتى؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین