عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۳۰۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
مجموعه کتاب‌های شرح نهج‌البلاغه ابن ابی‌الحدید که انتشارات نیستان آن را با ترجمه غلامرضا لایقی وارد بازار کتاب می‌کند، دیروز ۱۶ جلدی شد و جلد هفدهم آن نیز زیر چاپ رفت تا در هفته‌های آینده به بازار کتاب بیاید.

عقیق: مجموعه کتاب‌های شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید که انتشارات نیستان  آن را با ترجمه غلامرضا لایقی وارد بازار کتاب می‌کند،دیروز 16 جلدی شد و جلد هفدهم آن نیز به زیر چاپ رفت تا در هفته‌های آینده به بازار کتاب بیاید.

جلد شانزدهم شرح نهج البلاغه شامل نامه‌های حضرت علی (ع) به معاویه، سفارش به امام حسن(ع)، هنگام بازگشت از صفین، نوشته‌ها به محمد بن ابی بکر، عقیل بن ابی طالب و همچنین نامه به عمر و عاص و نامه به برخی از کارگزاران می‌شود و از آنجا که شرح نهج البلاغه ابن حدید علاوه بر آوردن متون نهج البلاغه شامل توضیحات موضوعی درباره مواردی است که حضرت در نهج البلاغه مطرح کرده است، شامل دو فهرست  نامه‌ها و فهرست موضوعی می‌شود و در این جلد مطلبی راجع به محمد بن ابی بکر، سایر مکاتبات حضرت امیر با معاویه و بالعکس و دیگر موضوعات مطرح شده در نامه‌ها دیده می‌شود که ابن ابی الحدید به آنها پرداخته است.

جلد شانزدهم  شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید در تیراژ 1200 نسخه و 294 صفحه با قیمت جلد نرم 21 هزار تومان و جلد سخت 25 هزار تومان وارد بازر نشر شده است.

همچنین جلد هفدهم این مجموعه که هم اکنون برای چاپ فرستاده شده و قرار است با 2200 نسخه به بازار کتاب بیاید شامل نامه حضرت به حکام بلاد مختلف و همچنین نامه معروف حضرت به مالک اشتر می‌شود.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین