عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹
همزمان با نیمه شعبان صورت می گیرد؛
آیین گشایش نمایشگاه چهارمین دوسالانه ملی طلوع همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

عقیقآیین گشایش و معرفی برگزیدگان چهارمین دوسالانه ملی پوستر طلوع 22 خرداد ماه با حضور شماری از هنرمندان و مسولین فرهنگی برگزار می شود.

در این مراسم که در موزه هنرهای امام علی(ع) برگزار خواهد شد، نفرات اول تا سوم در رشته های پوستر و تصویر سازی و همچنین نفرات برگزیده معرفی و جوایز آنها اهداء می شود.

همچنین قرار است نمایشگاه هایی از آثار منتخب در موزه هنرهای امام علی(ع)، مسجد مقدس جمکران و زیر گذر چهار راه ولی عصر(عج) برپا شود.

نکته قابل توجه این دوره آن است که آثار منتخب علاوه بر موزه امام علی(ع) در دو مکان عمومی و پر رفت و آمد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در این دوره از دوسالانه طلوع در مجموع و در دو رشته، 468 اثر به دبیرخانه رسید که از این میان 40 اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده و 3 اثر برتر و 5 اثر برگزیده در بخش پوستر و 3 اثر در بخش تصویر سازی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

چهارمین دوره دوسالانه ملی طلوع به همت دبیرخانه دائمی طلوع و مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مسجد مقدس جمکران، فرهنگسرای رازی و فرهنگسرای فردوس برگزار شد و داوری آن را صداقت جباری، محمـد علی بنی اسـدی، کاظـــــم طـــــلایی ، کـوروش پـارسانــژاد، سید حسن موسی زاده انجام دادند.

علاقمندان می توانند اسامی راه یافتگان به نمایشگاه را در سایت طلوع www.toluo.org ملاحظه کنند.

 

 

منبع:تسنیم
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین