عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
قاری بحرینی
خبرگزاری تسنیم: شرکت کننده بحرینی در مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: در مسابقات ایران که شیعه و چه سنی در آن شرکت می‌کنند، خود به بخود تبلیغات دروغین رسانه‌های دشمنان ایران در مورد اختلافات شیعه و سنی و سایر مسائل را خنثی می‌کند.
عقیقسید جواد سیدعبدالله شکرا، متسابق شیعه بحرینی با اعلام این مطلب در مورد مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار داشت: به نظر من از لحاظ برنامه‌ریزی و اداره مسابقات، مسئولان قرآنی ایران، بسیار خوب و قوی عمل کردند و شرکت کنندگان در مسابقه نیز از افراد سطح بالا بودند. 

وی که برای اولین بار در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان حافظ کل قرآن شرکت کرده است، افزود: من در مسابقات مختلف قرآنی در کشورهای مسلمان شرکت کرده‌ام، اما برای اولین بار است که در چنین سطحی از مسابقات قرآنی در ایران شرکت می‌کنم. 

متسابق بحرینی یادآور شد: برگزاری این گونه مسابقات، فواید بسیاری دارد، اما به نظر من یکی از مهم‌ترین آنها، حضور متسابقین از کشورهای مختلف در آن است، چرا که هنگامی متسابقین از کشورهای مختلف، چه شیعه و چه سنی در آن شرکت می‌کنند، خود به بخود تبلیغات دروغین، رسانه‌های دشمنان ایران در مورد اختلافات شیعه و سنی و سایر مسائل را خنثی می‌کند. 

وی اضافه کرد: هنگامی که متسابقین در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند و اخلاق و رفتار برادران شیعه خود را مشاهده می‌کنند، بسیار متأثر می‌شوند و می‌گویند ما در مورد شیعه تصور دیگری داشتیم.همچنین وقتی آنها از رسانه‌های بیگانه دائماً این تبلیغات مسموم را می‌شنوند که ایران جنگ طلب است و می‌خواهد با اعراب جنگ کند، در اینجا کذب بودن آن برایشان مشخص می‌شود. جمهوری اسلامی ایران همچنان‌که در جنگ با رژیم بعثی عراق، حتی به مردم غیر نظامی عراق صدمه نزد، تاکنون نشان داده است که قصد دست اندازی به خاک هیچ یک از کشورهای همسایه را ندارد.

عبدالله شکرا یادآور شد: علاوه بر این امروز هم مشاهده می‌کنیم، هر جا که مسلمانان مورد حمله قرار می‌گیرند، تنها کشور حامی آنها، جمهوری اسلامی ایران، است همچنان‌که حوادث سوریه، لبنان، عراق و افغانستان این موضوع را تاکنون به اثبات رسانده است. 

به گفته متسابق بحرینی، هدف از امریکا و استکبار جهانی بر افروختن فتنه بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی و استفاده از اختلافات بین آنهاست تا از آن به نفع خود استفاده کند.

منبع:تسنیم 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین