عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۹۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
اینها همه نشان می دهد که وقایع [سوریه] مورد سوء استفاده قرار گرفته و باید قانونی تصویب شود که مجازات ها را تشدید کند و آنها را از انحراف باز دارد.

عقیق: عبداللطیف السنان مدیر اداره رسیدگی به امور جوانان در وزارت امور اجتماعی کویت در گفتگو با روزنامه کویتی الرأی اظهار داشت: من شخصا با 7 نفر از نوجوانان زیر 18 سال که برای جنگ به سوریه رفته اند، روبرو شده ام و در گفتگو با آنها فهمیدم که درک و فهم آنها از دین، درست مثل کسی است که چند سخنرانی آتشین شنیده و برای "جهاد" به راه افتاده است. آنها حتی قرائت سوره حمد را هم بلد نبودند. مجبور شدیم آنها را به مرکز بازپروری بیاوریم و برای اصلاح رفتار، مورد آموزش قرار دهیم.

سنان افزود: اینها همه نشان می دهد که وقایع [سوریه] مورد سوء استفاده قرار گرفته و باید قانونی تصویب شود که مجازات ها را تشدید کند و آنها را از انحراف باز دارد. این بزرگترین جنایت جهانی است که باید در برابر آن بایستیم و از فرزندان خود حمایت کنیم.

مدیر امور جوانان وزارت امور اجتماعی کویت تاکید کرد: 14 نفر از جوانانی را هم که در تظاهرات های کویت شرکت کرده بودند، در دوره های بازپروری شرکت داده ایم.


منبع:جام

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین