عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
وادی‌پور؛
سرپرست مدیریت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن از برگزاری جشنواره قرآنی جوان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تشویق جوانان به فعالیت در امور قرآنی از 18 تا 25 خردادماه برگزار می‌شود.

عقیق: سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم اظهار داشت: سازمان دارالقرآن برای سال جاری 2 هزار برنامه‌ تبلیغی و ترویجی پیش‌بینی کرده که در این بین برای هفته جوان نیز برنامه‌هایی در راستای تشویق جوانان به فعالیت در امور قرآنی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی جوان ادامه داد: جشنواره قرآنی جوان از سال 1385 به همت سازمان دارالقرآن برگزار شده است که امسال با توجه به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی، سعی داریم این جشنواره را  برای جوانان 18 تا 29 سال پررنگ‌تر از گذشته برگزار کنیم.

وادی‌پور، شناسایی استعدادهای قرآنی و بهره‌گیری از ظرفیت آنها را مهم‌ترین هدف برگزاری جشنواره قرآنی جوان عنوان کرد و افزود: این جشنواره در رشته‌هایی همچون قرائت، حفظ کل، حفظ 15 جزء، تواشیح و هم‌خوانی، نقاشی، مقاله‌نویسی، خوشنویسی سوره مبارکه «قدر» و همچنین طراحی از 18 تا 25 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان دارالقرآن در هفته جوان، خاطر نشان کرد: در این هفته محافل انس با قرآن نیز با رویکرد توجه به جوانان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که اعضای این محافل قرآنی از مجری گرفته تا حافظ و قاری را جوانان تشکیل می‌دهند.

وادی‌پور در پایان جوانان را یکی از سرمایه‌های کشور دانست و گفت: برای ارتقای امور قرآنی باید به جوانان بها داد و از استعدادهای آنها بهره گرفت.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین