عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
بنیاد حکمت اسلامی صدرا کتاب‌های انسان در گذرگاه هستی و چون شمع به قلم آیت الله سید محمد خامنه‌ای را روانه بازار نشر کرد.
عقیق: کتاب های «انسان در گذرگاه هستی»، «چون شمع» (مجموعه سرمقاله های خردنامه صدرا) به قلم آیت الله سید محمد خامنه ای و «مسالک الیقین فی بیان عمده اصول الدین» نوشته ملا شمسا توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا به زیور طبع آراسته شد.

این گزارش می افزاید: کتاب «چون شمع» مجموعه سرمقاله های از شماره آغازین تا شماره 72 خردنامه صدرا را شامل می شود و» مسالک الیقین فی بیان عمده اصول الدین» اثر شمس الدین محمد گیلانی مشهور به ملا شمسا از محققان قرن یازدهم به رشته تحریر درآمده و با تصحیح مشترک طوبی کرمانی(عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و علیرضا اصغری تدوین شده است.
بنا بر گزارش بنیاد حکمت صدرا، همچنین کتاب «انسان در گذرگاه هستی» که تا کنون سه مجلد آن توسط انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا به چاپ رسیده بود؛ مجلد چهارم آن به بازار نشر عرضه شد.
شایان ذکر است، این کتاب شامل مجموعه مقالات حضرت آیت الله سید محمد خامنه ای مشتمل بر 21 مقاله و اثر است، که با هدف احیای آثار و اندیشه های فیلسوف و اندیشمند بزرگ، صدرالمتالهین ملاصدرا توسط بنیاد حکمت اسلامی صدرا منتشر شده است.



منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین