عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله مشگینی اول خرداد‌ماه در اردبیل با حضور میهمانان ملی و استانی برگزار می‌شود.

عقیق: سید ناصر اسحاقی در گفت‌و گویی در اردبیل اظهار داشت: در این کنگره که بعد از برگزاری موفق در قم در استان زادگاه آیت‌الله مشگینی برگزار می‌شود بزرگان کشور همچون آیت‌الله ری شهری، قاضی عسگر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله سید حسن عاملی سخنرانی خواهند کرد.

وی یادآور شد‌: در این مراسم قرار بود رئیس مجلس حضور پیدا کند اما به دلایل مختلف سفر لاریجانی به استان لغو شد و از سخنرانی بزرگان دیگر استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این کنگره اول خرداد ماه صبح و عصر در اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این کنگره رونمایی از کتاب «زندگینامه آیت‌الله مشگینی» انجام شده و شاهد برنامه‌های جنبی مختلف در پاسداشت این عالم ربانی فقید و رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

اسحاقی در پایان گفت‌و گوی خود از نامگذاری میدان وحدت اردبیل به نام آیت‌الله مشگینی خبر داد و گفت: این کار به همت شهرداری اردبیل و شورای شهر انجام می‌شود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین