عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
دبیر ستاد یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان از تشییع پیکرهای سه شهید گمنام در گیلان خبر داد و گفت: به مناسبت سوم خرداد یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان در رشت برگزار می‌شود.

عقیق: محمد پورمحسن با اشاره به برگزاری یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان با حضور ورزشکاران و مردم در رشت، افزود: این یادواره با اجتماع 2000 نفری مردم سراسر استان برگزار می شود باید گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

برگزاری 6 برنامه پیاده‌روی خانوادگی همزمان با سوم خرداد

سید اسماعیل پاداش‌ستوده، معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌های سوم خرداد در قالب شورای سیاستگذاری آزادسازی خرمشهر در اداره کل ورزش و جوانان گیلان تدوین شده و جلسات مربوطه با دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان همچون سال های گذشته برنامه های خوب و در خور شأنی را به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر پیش بینی کرده است که برگزاری مسابقات ورزشی در برنامه هئیت های ورزشی استان از این قبیل است.

ارائه جلوه های دوران دفاع مقدس در فضای نمایشگاهی

محمد حسن‌پور، معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه سوم خرداد روز ملی مقاومت است، اظهار کرد: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است.

وی با بیان اینکه این روز به عنوان جشن پیروزی دفاع مقدس است، افزود: باید به مناسبت این روز جلوه های دوران دفاع مقدس را در فضای میدانی و نمایشگاهی برای مردم به منصه ظهور بگذاریم زیرا اثرگذاری این قبیل فعالیت ها در قالب های دیداری بیشتر است.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین