عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
رژیم صهیونیستی در ماه آوریل به بهانه اینکه صدای اذان برای شهرک نشینان یهودی در بخش غصب شده حرم ابراهیمی مزاحمت ایجاد می‌کند 60 مرتبه از اذان فلسطینیان در این حرم ممانعت کرد.
عقیق: به گفته مسئولان فلسطینی در شهر الخلیل، ‌نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست محدودیت دینی فلسطینیان، در ماه آوریل دستکم 60 مرتبه از قرائت اذان در حرم ابراهیمی در این شهر ممانعت کردند.

»تیسیر ابو سنیه» مدیر کل اداره اوقاف الخلیل با تایید این خبر گفت: رژیم صهیونیستی در ماه آوریل به بهانه اینکه صدای اذان برای شهرک نشینان یهودی در بخش غصب شده حرم ابراهیمی مزاحمت ایجاد می‌کند 60 مرتبه از اذان فلسطینیان در این حرم ممانعت کرد.

وی افزود: این اقدام صهیونیستها نشان می دهد سیاست این رژیم انکار و بی اعتنایی به حقوق عبادی دیگران است.

به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین (وفا) از الخلیل، تیسیر ابوسنیه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد صهیونیستها این اقدامات و سیاست را به شکل دائمی اجرا می‌کنند و با اینکار مسلمانان فلسطین را محدود و از برگزاری مراسم دینی آنها در حرم ابراهیمی در الخلیل ممانعت می کنند.

وی گفت: نظامیان اسراییلی همچنین با بستن ورودی ها و خیابان های منتهی به حرم ابراهیمی، ‌مانع رفت و آمد آزادانه فلسطینیان به این حرم می‌شوند.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین