عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
مدير كل عتبات سازمان حج اعلام كرد:
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت از توقف و تغيير در اعزام‌هاي زميني و هوايي زائران ايراني عتبات در ايام برگزاري انتخابات عراق خبر داد.
عقیق: «محسن نظافتي» مديركل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: بر اساس اعلام مسئولين عراقي، مرزهاي هوايي اين كشور از ساعت ۲۴ دوشنبه تا ساعت ۱۸ چهارشنبه دهم ارديبهشت ماه بسته مي‌باشد و هيچ پروازي به مقصد فرودگاه‌هاي نجف و بغداد صورت نمي‌گيرد.


وي افزود: بر اساس اين اعلام ورود زائران به خاك عراق از طريق مرزهاي زميني در روزهاي دهم و يازدهم ارديبهشت ماه ممنوع مي‌باشد و از اين رو اعزام‌هاي زميني زائران ايراني به عتبات در اين ايام متوقف مي‌گردد.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت ادامه داد: بر اساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته زائران ايراني مستقر در عراق شامل كاروان‌هاي هوايي و زميني اعزامي به عتبات، در اين فاصله زماني از طريق مرزهاي زميني به كشور بازگردانده مي‌شوند و ترتيبي اتخاذ شده تا زائران كاروان‌هاي هوايي اعزامي از مسير مرزهاي شلمچه و چزابه وارد كشور شده و سپس از طريق فرودگاه اهواز به استان‌هاي محل اقامت خود انتقال داده شوند.

نظافتي در پايان گفت: جدول اعزام زائريني كه در فاصله زماني فوق الذكر سفرشان لغو گرديده در حال برنامه ريزي است و متعاقباً از طريق ادارات حج و زيارت استان‌ها به اطلاع كارگزاران زيارتي خواهد رسيد.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین