عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله العظمی مسلم ملکوتی از اساتید برجسته و علمای انقلابی و ولایی و نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق تبریز را تسلیت گفت.

عقیق: سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ مسلم ملکوتی را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و مردم آذربایجان تسلیت گفت.

سپاه عاشورا  در این پیام آورده است: رحلت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ مسلم ملکوتی از اساتید برجسته و علمای انقلابی و ولایی ضایعه بزرگی برای عالم اسلام و حوزه‌های علمیه به خصوص مردم ولایت‌مدار آذربایجان است.

آیت الله ملکوتی از تربیت یافته‌گان و شاگردان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بود که در طول تاریخ انقلاب چه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روشنگری بصیر و در صحنه، و چه پس از آن در کسوت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز نقشی به سزا و خدمات ارزشمندی داشته است که در تاریخ انقلاب و این مرز و بوم همیشه ماندگار خواهد بود.

حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و همراهی و هدایت رزمندگان دلیر خطه آذربایجان در قالب لشکر 31 عاشورا مثال‌زدنی است و خاطرات خوبی را در ذهن امت شهیدپرور و یادگاران آن دوران طلایی به جای گذاشته است که هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

فرماندهی و رزمندگان سپاه عاشورا فقدان این عالم فرهیخته و نستوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهید پرور و ولایت مدار آذربایجان، علمای اعلام،حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و به سپاهیان و بسیجیان ولایی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن بزرگوار علو درجات و همنشینی با شهدای اسلام مسئلت می‌کند.

 

منبع:تسنیم

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین