عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
مراسم بزرگداشت مرحوم حضرت آیت الله ملکوتی، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مرجع عظام، و علما، در مسجد اعظم قم برگزار شد.

عقیق: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله  العظمی ملکوتی، شب گذشته، با حضور آیات عظام حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی، جوادی آملی، شبیری زنجانی و علوی گرگانی و آیات هاشمی شاهرودی، حسینی بوشهری، مقتدایی، خاتمی، غروی و... در مسجد اعظم قم برگزار شد.

از دیگر شخصیت های حاضر در این مراسم می توان به حمید چیت چیان، وزیر نیرو، سید حسین هاشمی استاندار تهران، استاندار قم، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای جامعه مدرسین حوزه، اعضای خبرگان رهبری، مدیران و مسوولان اجرایی و همچنین جمعی از طلاب، فضلا و اقشار مختلف مردم از قم و آذربایجان حضور داشتند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت، آیت الله رضا استادی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در سخنانی به تبیین ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله ملکوتی پرداخت.

وی گفت: آیت الله ملکوتی بیش از سی سال از عمر با برکت خویش را برای تحصیل علوم دینی صرف کرد و هیچ گاه به حداقل ها در کسب علوم اکتفا نکرد؛ وجود و زندگی این بزرگان باید برای همه طلاب الگو و اسوه باشد

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین