عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
برخي از مادران به بيان خاطراتي از فرزندان شهيد خود پرداختند كه احساس هر شنونده‌اي را تحت تأثير قرار مي‌داد و اشك را در چشمان حلقه مي‌كرد، اما دعاي همه مادران شهيد در كربلا تنها يك چيز بود.

عقیق:دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا ، مراسم باشكوهي را با حضور تعدادي از مادران شهدا كه به زيارت حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) آمده بودند، برگزار كرد.
حجت الاسلام والمسلمين رضا اسكندري، مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق به مادران شهيد، گفت: وظيفه خود مي‌دانستيم در چنين روز فرخنده و در چنين سرزمين مقدسي از شما عزيزان كه فرزندان خود را حسيني تربيت كرديد، تقدير و تشكر كنيم.
وي با بيان اينكه مادران شهيد الگوي زنان جامعه ما هستند، ابراز كرد: شما بهترين مادران زمان ما هستيد چراكه از حضرت زهرا (س) درس آموختيد و فرزنداني را به تأسي از حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در دامان خود تربيت كرديد كه خود را فداي اسلام كنند و اين توفيق بسيار بزرگي است.
وي با بيان اينكه شهدا با تمام وجود عشق زيارت اباعبدالله (ع) را در دل داشتند اما اين توفيق نصيب آنان نشد، افزود: امروز توفيق تشرف ميليونها زائر به كربلا از بركات رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي فرزندان شهيد شما مادراني است كه با صبر و بردباري، شهادت عزيزانتان را تحمل كرديد.
مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق تصريح كرد: فرزندان شهيد شما در ثواب فرد فرد زائران اين سرزمين مقدس سهيم هستند و شما مادران در ثواب تمام اين زائران سهيم هستيد.
پس از سخنان حجت الاسلام والمسلمين اسكندري، برخي از مادران حاضر در اين مراسم به بيان خاطراتي از فرزندان شهيد خود پرداختند كه احساس هر شنونده‌اي را تحت تأثير قرار مي‌داد و اشك را در چشمان حلقه مي‌كرد، اما آرزوي همه مادران در كربلا يك چيز بود، پيروزي انقلاب اسلامي در همه عرصه‌ها.
مادري پيراهن نوزادي فرزند شهيدش را كه توفيق زيارت كربلا را نداشت به همراه خود آورده بود تا آن را به ضريح مطهر اباعبدالله الحسين (ع) متبرك كند و به آقا ابوالفضل العباس (ع) نشان دهد و بگويد كه فرزندم در راه اسلام و حفظ دين به شهادت رسيد.
آري آنان در كربلاي معلي براي پيروزي انقلاب اسلامي و نابودي دشمنان اسلام دعا مي‌كردند و از خدا مي‌خواستند نهال انقلابي را كه به دست امام خميني (ره) غرس شد و به دست با كفايت رهبر معظم انقلاب در حال آبياري است، به دست صاحب برحقش حضرت وليعصر (عج) برساند.






منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین