عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
کتاب «رزق و روزی» گلچینی سرشار از گوهرهای ناب سخنان حضرت علی(ع) درباره کسب روزی حلال بوده که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است.

عقیق: کتاب «رزق و روزی» سی‌امین شماره از مجموعه کتاب‌های درس‌هایی از نهج‌البلاغه بوده که به همت جواد محدثی به نگارش درآمده  است.

نویسنده در این کتاب به موضوع و مفهوم رزق و روزی و راه‌های کسب روزی حلال و رزق معنوی می‌پردازد و سخنان امام متقین و پیشوای مجاهدان راه دین، حضرت علی (ع) را در نهج‌البلاغه محور این بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب دربردارنده فصل‌های انواع رزق و روزی، عوامل افزایش رزق، دعا برای طلب روزی، گنج قناعت، پرهیز از حرام‌خواری و ... است.

نویسنده در این کتاب از رهنمودهای حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه بهره‌مند می‌شود و با تکیه بر سخنان آن امام به پرسش‌هایی از قبیل اینکه روزی‌ حلال و حرام چیست، چه عواملی سبب افزایش رزق و روزی و کاهش آن می‌شود و نقش دعا برای رزق و روزی چگونه است را پاسخ می‌دهد.

این کتاب در دو هزار نسخه و قطع رقعی چاپ و منتشر شده است و در فروشگاه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در اختیار علاقه‌مندان به وادی علم و معرفت قرار می‌گیرد.


منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین