عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳
آیت الله جوادی آملی؛
یکی از مراجع تقلید با اشاره به حضور انسان‌های دین‌مدار در نقاط مختلف زمین گفت: امروز در دنیا 2 میلیارد مسیحی و بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارد و هر کدام به نوبه خود به دنبال حفظ آیین و مذهب برای آیندگان هستند.

عقیق: آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در جلسه تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به این‌که همه امور دنیا بر مدار پرستش خداوند است، گفت: خداوند خالق همه جهان است و بنابراین بهترین سرپرست و راهنما نیز برای بشر است.

وی با اشاره به حضور انسان‌های دین‌مدار در نقاط مختلف زمین یادآور شد: امروز در دنیا 2 میلیارد مسیحی و بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارد و هر کدام به نوبه خود به دنبال حفظ آیین و مذهب برای آیندگان هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به این‌که در گذشته انسان‌ها در جهل به سر می‌بردند و بت‌های ساخته دست خود را می‌پرستیدند، تاکید کرد: مسئله پرستش بت‌ها از سوی انسان‌ها در قرآن کریم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که خداوند مالک و خالق مطلق جهان هستی است، تاکید کرد: سرنوشت و مقدرات همه موجودات از جمله انسان‌ها از سوی خداوند تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: البته برخی از افراد نیز از روی کفر خداوند را خالق جهان هستی نمی‌دانند و این افراد در جهل و نادانی قرار دارند.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین