عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مهاجم نام‌ آشنای تیم فوتبال وست برومویچ که برای شرکت در کنگره اسلامی جوانان و دین وارد کویت شده است در فرودگاه این کشور حاضر نشد در خصوص فوتبال صحبت کند.

»عقیق: نیکولاس آنلکا» بازیکن نام آشنای فرانسوی تیم فوتبال وست برومویچ به محض ورود به فرودگاه کویت درمحاصره خبرنگاران قرار گرفت اما وی حاضر به صحبت کردن در خصوص فوتبال نشد.

قرار است آنلکا در چهارمین کنگره اسلامی جوانان و دین که چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به میزبانی وزارت اوقاف کویت برگزار می‌شود، شرکت و سخنرانی کند.

آنلکا که به دین اسلام مشرف شده بارها رسانه‌های غربی را به تعمد در سیاه نمایی اسلام مورد انتقاد قرار داده است.

این اظهار نظرها سرانجام کار دستش داد و متهم شد که بعد از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل تیم وست هام در دسامبر سال گذشته حرکتی ضد نژادی و توهین آمیز علیه یهودیان انجام داده است.

ابتدا قرار بود نیکولاس آنلکا به دلیل خوشحالی جنجال برانگیزی که بعد از گلزنی مقابل وستهام انجام داد، پنج جلسه از همراهی تیمش محروم شود اما فشار رسانه‌های غربی وابسته به صهیونیست‌ها موجب شد تا این حرکت، حرکتی ضد یهودی تلقی شود.

این مهاجم 34 چهار ساله با قرار دادن مطالبی در صفحه توئیتر خود ادعاها را در این باره رد کرد که حرکت او ضد یهودی و به نوعی سلام نازی‌ها بوده است و گفت: این حرکت بر ضد کسی نبوده است.

وی گفت: نمی دانم این حرکت چه معنایی دارد. البته که من ضد یهودی یا نژادپرست نیستم.

آنلکا همچنین از مردم خواست فریب رسانه‌ها را نخورند، رسانه‌هایی که مسائل را بزرگ می‌کنند و بدون آن که بدانند که این حرکت چه معنایی می‌دهد بحث هایی به راه می‌اندازند.


...............

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین