عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
رهبر فرقه اسلامی شیعی بکتاشیه که روز گذشته به زیارت آستان مقدس کاظمیه مشرف شده بود با حضور در کربلای معلی از موزه حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) بازدید بعمل آورد.

عقیق: «حاجی داهادا بابا ایدون براهام» رهبر فرقه اسلامی شیعی بکتاشیه در جهان از موزه حرم امام حسین(ع) در آستان مقدس حسینی بازدید کرد و مورد استقبال خادمان بخش روابط عمومی حرم مطهر قرار گرفت.

در این بازدید، «سعید رشید زمیزم» مسئول موزه حرم امام حسین(ع) که بازدیدکنندگان را همراهی می‌کرد درباره موزه و تاریخ آن و مظلومیت امام حسین(ع) توضیحاتی را ارائه داد.

رهبر بکتاشیه نیز در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از خادمان حرم مطهر امام اول شیعیان از حضور در آستان مقدس حرم امام حسین(ع) احساس خشنودی کرد.

گفتنی است این گروه، روز گذشته نیز ضمن بازدید از صحن مقدس کاظمین از آثار باستانی و تاریخی و بناهای اسلامی بازدید کرده و درجریان تحولات عمرانی و خدمات رسانی حرم مطهر و پروژه های عمرانی جدید قرار گرفتند.

این گروه سپس از کتابخانه عمومی حرم کاظمین و بخش تذهیب و نقوش حرم بازدید کرده و از دیدن آثار هنری و ابداعات زیبایی که نشان دهنده اصالت و تاریخ کهن شهر کاظمیه بود اظهار شگفتی کردند و سپس اظهارات خود را در دفتر تشریفات حرم ثبت کردند.

برای اطلاع بیشتر درباره فرقه بکتاشیه اینجا کلیک کنید.

 

 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین