عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار خانواده شهید خلیلی:
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت اهتمام همگان جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

عقیق: حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار خانواده طلبه شهید علی خلیلی طلبه ناهی از منکر، یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

 

وی با اشاره به نگرانی های مطرح شده در این جلسه مبنی بر بی توجهی به آمران به معروف و ناهیان از منکر، ابراز داشت: بحمدلله اخیرا شرایط تغییر کرده است و امشب نیز مجلس گرامیداشتی از سوی نهادهای مختلف حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار می شود و این نشان می دهد که جامعه نسبت به این مساله حساس شده است.

 

این مرجع تقلید یادآورشد: ما امیدواریم بتوانیم روی این مساله بیشتر فعالیت کنیم و بتوانیم مقدمه ای قرار دهیم برای این که مساله امر به معروف در جامه زنده و تبدیل به یک کار ضد ارزش نشود.

 

این مرجع تقلید با تاکید بر این که مردم در این گونه موارد باید حمایت کنند و بی تفاوت نباشند، گفت: ما در سخنرانی های خود همواره تذکرات لازم را داده و خواهیم داد و ان شاءالله در درس خارج فردا نیز نکات لازم را بیان خواهیم کرد.

 

وی خطاب به مادر شهید خلیلی با بیان این که ما به شما تسلیت و تبریک می گوییم، گفت: این اقدام ذخیره یوم المعاد شما و آن مرحوم خواهد بود.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: من به آقای آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه تاکید کردم که اگر این گونه مسائل را با جدیت پیگیری نکنید اولا قوه قضاییه زیر سؤال می رود و ثانیا امر به معروف و نهی از منکر مورد غفلت قرار می گیرد و ایشان نیز تاکید کرد که ما در این زمینه جدی هستیم

 

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین