عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
۹ زوج جوان دانشجو مراسم ازدواج خود را در جوار پيامبر مهرباني در شهر مدينه برگزار كردند.

عقیق: هتل جوهره الرشيد شاهد برگزاري مراسم ازدواج نمادين چند زوج دانشجو از كاروان دانشجويي متاهلي بود كه مراسم ازدواج خود را در جوار پيامبر رحمت و مهرباني برگزار كردند.
در اين مراسم كه با استقبال زائران كاروان ها، عوامل ثابت هتل و مس‍‍‍ؤولان اين كاروان دانشجويي همراه بود، در ابتدا حجت الاسلام سيد محمد رضا واحدي روحاني كاروان، ضمن قرائت صيغه عقد به صورت نمادين براي اين جوانان، اين وصلت فرخنده را به اين زوج هاي دانشجو تبريك گفت و افزود:‌ ان شاء الله چنين حركتي علاوه بر خلق يك خاطره خوش در آغاز زندگي، بركت را نيز براي اين عروس و دامادها با خود به همراه داشته و مي تواند نمونه خوبي براي ازدواج ساده باشد.
در ادامه مهدي آشتياني مدير اين كاروان نيز خطاب به حضار گفت:‌ چون پيامبر پدر امت است اين جوان ها نيز مراسم ازدواج خود را به محضر ايشان آوردند تا مراسم ازدواج اين دو جوان در محضر پدر امت برگزار شود و ان شا الله به بركت رسول الله(ص) و اهل بيت، زندگي اين جوان ها نيز پر بركت باشد و خداوند اولاد صالح به ايشان بدهد كه باعث خير و بركت در نسل، زندگي، مال و آبرويشان باشد.
در پايان برنامه نيز از سوي مديريت هتل از ميهمانان پذيرايي شد و بخش فرهنگي هتل نيز به نمايندگي از بعثه مقام معظم رهبري هديه اي به رسم ياد بود به ايشان اهدا كرد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین