عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۰۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
اجتماع فاطمیون در میدان منیریه با مداحی حاج مهدی ارضی و دیگر ذاکران اهل بیت برگزار شد
برای ما کارت دعوت فرستاده اند که زیر این باران به مجلس روضه مادر آمده ایم. لذا روز قیامت منادی می گوید: این فاطمیون؟

 گزارش تصویری مراسم

مراسم تجمع فاطمیون در میدان منیریه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمود ابوالقاسمی و مداحی مهدی ارضی، محمد مومن، مرتضی فرهنگ، علی درودیان و محمد حسین اپرناک (ع) برگزار شد.

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمود ابوالقاسمی:

-حضرت فاطمه (ص) می فرمود شنیده ام علی در کوچه و بازار به شما سلام نمی دهند، درست است؟ حضرت می گفتند فاطمه جان! نه تنها سلام نمی دهند، بلکه جواب سلام مرا هم نمی دهند. الان هم حضرت زهرا(ص) می گوید مهدی جان! شنیده ام مردم با تو کاری ندارند و زندگی خودشان را می کنند. مهدی هم می گوید: مادرجان صدایشان می زنم و حمایتشان می کنم ولی متوجه نیستند.

-امام زمان (عج) به آنی دست لطفش را بردارد همه ما نابود خواهیم شد.

-خیلی باید مراقب باشیم، امرزو حضرت زهرا(ص) اجازه نمی دهد هرکسی وارد مجلسش شود. برای ما کارت دعوت فرستاده اند که زیر این باران به مجلس روضه مادر آمده ایم.  لذا روز قیامت منادی می گوید: آین فاطمیون؟ همه آنهایی که پیروی این بانو هستند، بلند می شوند. خداوند می گوید همه شما را به خاطر فاطمه به بهشت می برم.

-جضرت زهرا(ص) با یکسری ها میانه خوبی ندارد، آنها کسانی هستند که امام عصر برایشان اهمیت ندارند و  هرکسی می خواهد دل حضرت زهرا(ص) را خوشحال کند باید دل امام زمانش را خوشحال کند.

-تنها معصومی فدای یک معصوم دیگر شد حضرت زهرا(ص) بود. معصومین برای یکدیگر فداکاری کردند، ولی فدا نشدند. حضرت فاطمه خواستند نشان دهند که باید فدای امام زمان خود شد. 

-امام زمان ما غایب است ولی نماینده اش حضور دارد و باید تابع او باشیم. اذا  اگر مسلم را تکریم کنی، وظیفه ات را در قبال امام حسین انجام داده ای. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین