عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۴
اولین سالگرد درگذشت حاج علیرضا بهاری در حسینیه هدایت برگزار شد
از همان ایامی که تازه در کسوت ذاکری وارد شده بود. یکی از بارزترین خصوصیات ایشان این بود که اخلاص و گذشت بسیار بالایی داشت. به هیچ وجه منیت در ایشان دیده نمی شد
گزارش تصویری

عقیق: یک سال از آسمانی شدن یکی از ذاکرین سید و سالار شهیدان گذشت. مراسم اولین سالگرد درگذشت حاج علیرضا بهاری(شاه حسین) با حضور خانواده آن مرحوم ، جمع زیادی از عاشقان اهل بیت(ع) و جمعی از مداحان و پیرغلامان ابا عبدالله(ع) یکشنبه شب در حسینیه هدایت برگزار شد.

به گزارش عقیق این مراسم با تلاوت کلام الله مجید توسط قاری بین المللی جعفر فردی آغاز شد. در ادامه تعدادی از مداحان از جمله حاج سید محسن حسینی ، حاج حمید منتظر، حاج حیدر خمسه و حاج محسن گرسویی به مداحی و روضه خوانی پرداختند.

حاج محسن گرسویی پیش از آغاز مداحی خود به ذکر خاطراتی از مرحوم بهاری پرداخت و گفت: آشنایی بنده با ایشان به سال های دور بر می گردد. هرچند حاج علیرضا در هنگام وفات هم سن بالایی نداشت ولی بنده با ایشان از نوجوانی و جوانی مانوس بودم. از همان ایامی که تازه در کسوت ذاکری وارد شده بود. یکی از بارزترین خصوصیات ایشان این بود که اخلاص و گذشت بسیار بالایی داشت. به هیچ وجه منیت در ایشان دیده نمی شد و این خصوصیت او همگان را شیفته اخلاقش می کرد. خصوصیت دیگرش عشق او به حضرت ولی عصر(عج) بود. بنده همین جا و به همین منبر سوگند می خورم که برنامه های زیادی با ایشان بودم ولی ندیدم جایی ذکر مصیبتی را بدون یاد کردن از امام زمان (عج) آغاز کند.

در این مراسم پس از مداحی و روضه خوانی، حجت الاسلام غروی به سخنرانی پرداخت. وی در سخنان خود به نقش تربیت دینی در تعالی جامعه اشاره کرد و گفت: از اصلی ترین محور های تربیت دینی در خانواده پیوند دادن کودکان با عشق اهل بیت است. اگر به نقش صحیح تربیت در جامعه بخواهیم بپردازیم مهمترین عنصر آمیخته شدن کودکان از همان دوران طفولیت به محبت اهل بیت(ع) است .

حجت الاسلام غروی افزود: مرحوم حاج علیرضا بهاری در خانواده ای رشد کرد و تربیت یافت که او را از ابتدا با ذکر و مدح خاندان عصمت و طهارت مانوس کرد. پدر ایشان مرحوم شاه حسین از عاشقان و دلسوختگان حضرت اباعبدالله (ع) بود که تمام زندگی اش را وقف همین راه کرده بود و این مرحوم نیز ثمره تربیت اهل بیتی پدرشان بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین