عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
روزشمار نوکری اهل بیت/
از مناسبت های مذهبی و انقلابی هم غافل نشدیم و برای مناسبت های خاص نیز «منبرهای دو دقیقه ای» با عنوان کتیبه یا پیرغلامان قرار دادیم.

عقیق: گروه فرهنگی هنری«روضه»به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه سالنامه  «روزشمار نوکری» ویژه سال 1393 را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

کتاب سالنامه « روزشمار نوکری » دارای مطالب سودمندی نظیر،منبر های دو دقیقه ای، اشعار آئینی، ناب ترین جملات بزرگان و احادیث موضوعی است.

در مقدمه کتابسالنامه می خوانیم:« سالنامه، تقویم و یا سررسید هیچکدامشان را نه می خواهم و نه به کارم می آید... . من دفتری می خواهم که ورق هایش روزشمارِ سالهای نوکری ام باشند و این دفتر، دفتر نوکریِ سالِ یک هزار و سیصد و زهراست. چرا که ابتدا و انتها ی امسال نوکری ام از آنِ کسی است که؛ ابتدایش انتها و انتهایش ابتداست...

سالنامه روضه که برای چهارمین سال متوالی تهیه و تولید می شود با کوله باری از تجربه و دغدغه با شما بودن امسال هم قدم به عرصه وجود نهاده که با دوازده ویژگی، متمایز از دیگر سالنامه هاست.

در مقدمه سالنامه می خوانید؛

1.در روزشمار نوکری سال 1393 هرهفته با یک موضوع اخلاقی مهمان سفره معرفت اهلبیت عصمت وطهارت هستیم و از احادیث گهربار آنها خوشه چینی می کنیم.البته اگر مُبلغ هستید، این بخش از سالنامه بیشتر بکارتان می آید،چراکه هفت حدیث ناب با یک موضع خاص در هفت روز هفته برای شما آماده شده.

2.برای هر روز یک «تک بیت»از اشعار آئینی انتخاب شده تا اگر حالش را داشته باشید، فتح بابی باشد برای ارتباط با صاحبان کَرَم.

3. «سبک زندگی جهادی» ستونی است که هر ماه به روایت داستانهایی کوتاه از مجاهدتهای یکی از مومنان ومجاهدان اسلام می پردازد

4.از مناسبتهای مذهبی و انقلابی هم غافل نشدیم و برای مناسبت های خاص نیز «منبرهای دودقیقه ای» با عنوان کتیبه یا پیرغلامان  قرار دادیم.

5. سرخط مهمترین اعمال عبادی را ابتدای هر ماه قمری در ستونی با عنوان«المراقبات» بخوانید واز آن غافل نشوید

6.آئین هیئت وهیئت داری  را می توانید در ستون«علمدار» از کلام امام خامنه ای بشناسید و با دغدغه های معظم له آشنا شوید.

7.اگر از همسنگرهای فرهنگی اطلاعی ندارید،توصیه می کنیم ضمیمه سالنامه را مطالعه کنید وبا«رسانه های عترتی»آشنا بشوید.

8.برای ایام شهادت اهلبیت نیز دودمه های مطرح وزیبا را در صفحات جای دادیم که در صورت نیاز در مراسمات استفاده کنید.

9.زیارت امین الله، زیارت فاطمه زهرا و زیارت عاشورا را برای اهل دعا وزیارت در انتهای سالنامه جای دادیم.التماس دعا

10. مشروح دیدار رهبری  با کادر هیئت رزمندگان و چهارده نکته از پیرخمین پیرامون مجلس حسین(ع)را می توانید در بخش ضمیمه پایانی با فراغ بال بخوانید.
11.برای همراه داشتن کتابسالنامه قطع آن را خشتی انتخاب کردیم و اندازه دقیق آن 17.16 سانتی متر و تعداد صفحات آن420صفحه می باشد.

12. در پایان باید تاکید کنیم،کثرت محتوا، مانع از «فضای مناسب» جهت نوشتن فیش منبر و یا مطالب مستمع نشده

اصول کافی، وسائل الشیعه، کامل الزیارات، مفاتیح الجنان و صحیفه نور از منابع مطالب و محتویات این ویژه نامه است.

این سالنامه با طراحی و گرافیک بسیار زیبا و جذاب و در قطع خشتی منتشر شده است که علاوه بر مطالب فوق، در بخش ملحقات آن، بیاناتی از رهبر معظم انقلاب نیز آورده شده است.

گروه فرهنگی هنری روضه با همکاری هیئت روضه الزهرا، کتابسالنامه «روضه» را در تیراژ 5000 نسخه و با قیمت 8000 تومان منتشر کرده است که علاقه‌مندان برای خرید آن می‌توانند با شماره  09370982778 و 09169883229 تماس حاصل نمایند.


 


منبع:روضه نیوز

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین