عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از ثبت نام 2700 وبلاگ خبرداد و آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز را 15 فروردین 93 اعلام کرد.

عقیق: حجت الاسلام محمد کریمی گفت: از آغاز فعالیت دبیرخانه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز تاکنون 2700 وبلاگ ثبت نام کرده اند و برای استفاده بهترعلاقه مندان از تعطیلات نوروز، آخرین مهلت ارسال آثار را تا نیمه اول فروردین قرار دادیم.

وی افزود: تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نماز، هدایت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی نماز و ساماندهی وبلاگ های ارزشی با موضوع نماز در سراسر کشور از اهداف برگزاری سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز به میزبانی چهارمحال و بختیاری است.

کریمی همچنین گفت: از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه ترغیب وبلاگ نویسان به موضوع ارزشمند نماز، شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی و سایبری و آشنایی نسل نو و پویای انقلاب شکوهمند اسلامی با معارف نماز است.

در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز 110 وبلاگ برتر در 15 اردیبهشت 93 اعلام خواهد شد و جوایز این دوره از مسابقات شامل 20 کمک هزینه سفرحج عمره، 20 کمک هزینه سفر کربلای معلی، 20 کمک هزینه سفرمشهد مقدس و هدایایی ارزنده فرهنگی دیگر از مهم ترین جوایز این دوره از مسابقات خواهد بود.


منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین