عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
يادواره شهيد احمدرضا عباسي با حضور دانش‌اموزان عمره گزار ايران اسلامي در سرزمين وحي برگزار مي‌شود.

عقیق:يادواره شهيد احمدرضا عباسي به عنوان شهيد شاخص ملي با حضور دانش‌اموزان عمره گزار ايران اسلامي در سرزمين وحي برگزار مي‌شود.
همزمان با حضور بسيج دانش‌آموزي در مدينه منوره و مكه مكرمه يادواره شهيد احمدرضا عباسي، شاخص ملي بسيج دانش‌آموزي در سرزمين وحي برگزار مي‌شود.
شهيد احمدرضا عباسي اول شهريور ماه سال
۴۴ هجري شمسي در شهر آستانه از توابع شهرستان شازند به دنيا آمد.
احمد از جمله زبده‌ترين دانش‌آموزان بود كه علاقه زيادي به تحصيل علم و دانش داشت، وي جوايزي به عنوان كسب رتبه اول به لحاظ پيشرفت تحصيلي دريافت كرد، احراز رتبه اول كلاس در دو پايه سوم و چهارم ابتدايي و سال‌هاي دوم و سوم دبيرستان از جمله اين موفقيت‌ها به شمار مي‌رود.
دوران شكوفائي احمد در سن
۱۳ سالگي در سال ۱۳۵۷ قبل از پيروزي انقلاب همزمان با اعتراض مردم در خيابان‌ها بود، به رغم كمي سن در تظاهرات مردم آستانه عليه رژيم پهلوي حضوري جدي داشت و همزمان در برنامه‌هاي انقلابي مجالس و مساجد آستانه شركت مي‌كرد.
وي در تاريخ
۱۴ آذر ۱۳۶۱ به پايگاه بسيج رفت و براي اعزام به جبهه و حضور در كنار رزمندگان نام نويسي كرد و در تاريخ پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۶۱ جهت آموزش نظامي به پادگان حمزه تهران اعزام شد.
اين شهيد والا مقام در تاريخ
۲۰ اسفند ۱۳۶۱ به همراه تيپ قمر بني‌هاشم، گردان يا زهرا به نزديكي پاسگاه زيد عراق واقع در مرز مشترك ايران و عراق ۳۰ كيلومتري شمال خرمشهر اعزام شد و سپس در ساعت ۱۶:۳۰ روز ۷ فروردين ۱۳۶۲ در آغاز سال نو و آغاز فصل بهار و شكوفائي لاله‌ها و گل‌ها هنگام عزيمت به سنگر فرماندهي جهت گفتگو با فرمانده‌اش، مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفت.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین