عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
مدیر مرکز نشر هاجر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از انتشار سالنامه علمی - تحقیقی فاطمی(س) خبر داد.

عقیق: احمد شایانفر با اعلام این خبر، گفت: این سالنامه، نخستین سالنامه فاطمی است که با بررسی بیش از 300 منبع تشیع و تسنن، در دو بخش سیره جاودانه و سخن حکیمانه آماده شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این سالنامه، افزود: ارائه سیره عملی و روایات پیرامون حضرت زهرا(س) به صورت روزانه، سخنان گهربار آن حضرت به صورت روزانه، القـاب حضرت و معـانی آن و‌ اعمـال روز، ادعیه و نمـازهای وارده از ویژگی‌های سالنامه فاطمی به شمار می‌رود.

شایانفر با بیان این که سیر حرکت کاروان امام حسین(ع) از مدینه تا مکه و از آنجا تا کربلا، کوفه و شام در این سالنامه بیان شده است، ادامه داد: ذکر سالروز شهـادت و رحلت تعدادی از یاران پیامبـر اعظم(ص)، شهادت و رحلت بزرگان، مراجع عظـام، علما، عرفـا و...،‌ عملیات‌های جنگ تحمیلی همراه با رمز و منطقه عملیات و گوشه‌ای از وقایع تاریخ ایـران و جهـان از جمله سایر مطالب مورد اشاره در این سالنامه است.

وی یادآور شد: سالنامه علمی - تحقیقی فاطمی با هدف نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ ناب فاطمی(س) و عطرافشانی روزهای زندگی با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) تهیه و منتشر شده است.

شایانفر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و سفارش این سالنامه، عدد 3 را به سامانه پیام کوتاه 3000214440  ارسال کرده و یا با شماره تلفن های 02532144400 و 02532144855 تماس حاصل نمایند.

براساس اعلام روابط عمومی حوزه های خواهران، وی در پایان گفت: امکان خرید اینترنتی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز نشر هاجر به آدرس Hajar.whc.ir نیز فراهم است.

 

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین