عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز تا 15 فروردین خبر داد.

عقیق: سید محمد عبداللهی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده کاربران، این مسابقه تا 15 فروردین 1393 تمدید شد.

وی با بیان اینکه این تمدید بنا به درخواست مخاطبان و پیشنهاد دبیرخانه مسابقه صورت گرفته است، اظهار داشت: عید نوروز را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این مسابقه ارزشمند در راستای فرهنگ نماز در عرصه فضای مجازی دانست.

عبداللهی با اشاره به ثبت نام بیش از 1600 وبلاگ در سامانه مسابقه عنوان کرد: انتظار می‌رود با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در ایام عید این آمار افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ این مرحله از مسابقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند تصریح کرد: علاقه‌مندان از گروه سنی 13 سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی chb-namaz.ir در این مسابقات شرکت کنند.

به گفته معاون فرهنگ،آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، پس از بررسی و داوری، وبلاگ‌های برتر در تاریخ 15 اردیبهشت‌ معرفی خواهند شد.

وی از انتخاب 110 وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: 20 کمک هزینه سفرحج عمره، 20 کمک هزینه سفر کربلای معلی، 20 کمک هزینه سفرمشهد مقدس و هدایایی ارزنده فرهنگی دیگر از مهم‌ترین جوایز این دوره از مسابقات است.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین