عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید، شورای اسلامی شهرستان آغاجاری حق عضویت در کتابخانه 500 دانش‌آموز شهرستان آغاجاری را پرداخت کرده است.

عقیق:به گزارش از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، نرگس موقرپور، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: شورای اسلامی شهرستان به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق بیش از پیش کودکان و نوجوانان به مطالعه و جذب اعضا به کتابخانه حق عضویت کتابخانه 500 دانش‌آموز را پرداخت کرده است.

وی افزود: در میان همه ابزارهای فرهنگی کتاب جایگاه ویژه‌ای دارد و اشتیاق و علاقه به مطالعه و کتابخوانی در انسان باید از دوران کودکی شکل بگیرد تا در دوران نوجوانی و جوانی به کمال خود رسیده و مطالعه جزو لاینفک زندگی شود.

موقرپور گفت: این اقدام شورای اسلامی شهرستان آغاجاری شایسته تقدیر است که با اهمیت دادن به بحث مطالعه و کتابخوانی و عضویت دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی زمینه رشد و ارتقای فرهنگی، علمی و عمومی جامعه را فراهم کرده است و نسل بعد را به مطالعه و کتابخوانی علاقه‌مند سازد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: انجام چنین حرکت‌های عامه پسند و بسیار مفید از سوی مسئولان ارشد شهر می‌تواند مشوق خوبی برای سایر افراد در راستای این اقدام باشد.

موقر تأکید کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون دانش‌آموزان بیش از چهار مدرسه به‌صورت کامل به عضویت کتابخانه عمومی درآمده‌اند و امید آن را داریم که با تلاش و پیگیری و ایجاد علاقه به مطالعه میان کودکان و نوجوانان به‌زودی تمامی دانش‌آموزان به عضویت فعال کتابخانه عمومی درآیند.



منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین