عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

هفته گذشته مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن زیر 16 سال برگزار شد و از خمینی شهر پنج نفر موفق شدند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

عقیق:«غلامرضا توکلی اژه ای»،مسؤول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر گفت: در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه بخش زیر 16 سال 255 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند و 8 داوران استانی این مسابقات را نظارت و داوری نمودند و در نهایت پنج نفر از نوجوانان خمینی شهری توانستند در این مسابقات موفق و به مرحله کشوری راه یابند.

وی افزود: در رشته قرائت مریم السادات موسوی زاده رتبه اول، زهرا مؤمنی رتبه سوم و مهدی شیروی رتبه سوم را کسب نمود. در رشته حفظ 10 جزء فرشته آقابابایی رتبه دوم و در رشته ترتیل امیرحسین پیمانی حائز رتبه سوم گردید.
مسؤول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر در پایان تأکید کرد: چندی پیش در مرحله استانی مسابقات بالای 16 سال نیز پنج نفر از خمینی شهر به نامهای نجمه سادات مهدوی، علی کاظمی، وجیهه سادات مهدوی، نرگس آقایی و ابوالفضل حاجی حیدری موفق شده بودند به مرحله کشوری راه پیدا کنند. انشاءا... این 10 نفر اوایل سال 1393 در مرحله کشوری مسابقات شرکت می کنند و به موفقیت خواهند رسید.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین