عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
مدیر مؤسسه چشمه‌های معرفت یزد گفت: طرح‌های آموزش قرائت و مفاهیم قرآن کریم اواسط بهمن‌ماه در مؤسسه چشمه‌های معرفت شهرستان یزد شروع شده و ادامه دارد.

عقیق :رقیه شایق، مدیر مؤسسه چشمه‌های معرفت یزد اعلام کرد: طرح‌های آموزش قرائت و مفاهیم قرآن کریم اواسط بهمن‌ماه در مؤسسه چشمه‌های معرفت شهرستان یزد اجرا شده است و براساس زمانبندی از پیش تعیین شده ادامه دارد.

وی گفت: از سوی مؤسسه قرآنی چشمه‌های معرفت طرح‌های آموزش قرائت و مفاهیم قرآن اجرا شده است؛ این طرح‌ها روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه اجرایی می‌شود.
وی در رابطه با نحوه اجرای طرح‌های آموزش قرائت و مفاهیم قرآن در یزد اظهار کرد: طرح آموزش قرائت سطح 2 قرآن روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 19:30 ویژه آقایان با تدریس مصطفی شایق، از اساتید قرآن اجرا می‌شود.
شایق در ادامه یادآور شد: همچنین رشته مفاهیم قرآن در قالب سطح 3 با استفاده از کتاب «مفاهیم قرآن» نوشته مسعود وکیل روزهای یکشنبه ساعت 15 اجرا می‌شود.
مدیر مؤسسه چشمه‌های معرفت افزود: طرح‌ آموزش قرائت قرآن به‌مدت یک ماه و نیم و طرح‌ آموزش مفاهیم به‌مدت سه ماه و نیم اجرایی خواهد شد و پس از برگزاری هر یک از این دوره‌ها، آزمون برگزار می‌شود.
وی در پایان عنوان کرد: این مؤسسه قرآنی در پایان هر آزمون از رشته‌های قرآنی به نفرات ممتاز گواهینامه قبولی با نظارت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اعطاء می‌کند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین