عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۶
برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از 26 بهمن‌ الی دوم اسفند‌ ماه اعلام شد.

عقیق: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در هفته جاری آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، مؤمنی، رفیعی، حسینی‌قمی و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

در هفته جاری دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 29 بهمن ‌‌‌‌ماه سال‌جاری بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه اول اسفند ‌ماه جاری بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت 21:30 روز پنجشنبه، اول اسفند‌ماه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری است و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه دوم اسفند‌‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌قمی و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی و بیان احکام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی همه روزه قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
2
حاج علی مالکی نژاد افتخار قم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین