عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴
حجت الاسلام قرائتی در برنامه درس هایی از قرآن، گفت: رهبر انقلاب به ما فرمودند اگر می خواهید تبلیغ مسجدسازی کنید، بروید از نحوه ساخت و مدیریت مسجدی در یزد یاد بگیرید.

عقیق: حجت الاسلام "محسن قرائتی" در برنامه امشب (پنج شنبه 24 بهمن ماه) درس هایی از قرآن در حالی که درباره اعتماد به اصناف مختلف مردم برای اجرای فعالیت های خودجوش دینی و مذهبی صحبت می کرد، گفت: زمانی رهبر معظم انقلاب به ما فرمودند اگر می خواهید تبلیغ مسجدسازی کنید، بروید از نحوه ساخت و مدیریت مسجدی در یزد دیدن کرده و یاد بگیرید.

 رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: ما نیز به دیدن این مسجد رفتیم که در یکی از جاده های اطراف یزد و در نزدیکی این شهر بود، مسجدی بسیار زیبا و شکیل و با مدیریت قوی که تعدادی راننده خودروهای سنگین آن را ساخته بودند.

 قرائتی با تجلیل از این مسجد و عوامل گرداننده آن، افزود: مردم خود بهترین گزینه برای تبلیغ و اداره فعالیت های دینی هستند و نهادهای دولتی نیز باید امور این چنینی را به مردم واگذار کنند.

در یک دهه اخیر تشکیل و تأسیس سازمان های مردم نهاد (سمن) های مرتبط با توسعه فعالیت های خیرخواهانه دینی مانند توسعه و ترویج ساخت مسجد در مناطق مختلف کشور، روند رو به رشد خوبی داشته است؛ با این حال باز هم نیاز به ساخت مساجد بیشتر، در خیلی از مناطق احساس می شود.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین