عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۷
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات در استان كردستان گفت: مردم استان كردستان در سال جاري يك ميليارد ريال كمك نقدي و غير نقدي به اين ستاد كرده اند.

عقیق:سيد محمد سادات در جلسه ستاد بازساري عتبات عاليات استان با حضور استاندار كردستان افزود: با فعال شدن فعاليت‌هاي ستاد شرايط بهتري براي جذب مشاركت‌هاي مردمي در اين عرصه فراهم شده است.
وي نقش فعالان ستاد را در سطح شهرستانها براي تحقق برنامه‌هاي استان بسيار مهم خواند و بيان كرد: متاسفانه به دليل ضعف‌هاي ستاد در سال‌هاي گذشته، در چهار سال گذشته تنها
۲۲ ميليون تومان مشاركت مردمي جمع آوري شده است در حالي در چند ماه اخير نزديك به پنج برابر عملكرد چهال سال گذشته جمع آوري شده است.
حجت الاسلام سادات سهميه مشاركت‌هاي مردم كردستان را در بازسازي عتبات عاليات براي سال جاري
۲۰۰ ميليون تومان اعلام كرد و افزود: براي تحقق اين مهم فرمانداري‌ها و مسوولين استاني و شهرستاني بايد اعضاي ستاد را همراهي و همكاري كنند.
وي اختصاص يك مكان براي ستاد، تامين و تجهيز نيروي انساني و وسايل حمل و نقل و تجهيزات اداري از سوي مسوولين و دستگاه‌هاي اجرايي و استانداري كردستان را امري مورد نياز خواند و بر آن تاكيد كرد.
رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كردستان تعداد افراد داوطلب براي اعزام به عتبات عاليات در كردستان را
۵۰۰ تن اعلام كرد و افزود: به زودي ۵۰ تن از اين افراد اعزام مي‌شوند.
وي حمايت‌هاي ويژه نماينده ولي فقيه در استان كردستان را از برنامه‌هاي ستاد قابل تقدير خواند و خواستار همراهي و پشتيباني استاندار كردستان شد.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین