عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴

عقیق: مسئول ستاد بزرگداشت اولین یادواره «لاله‌های آسمانی» از برگزاری این یادواره در 30 بهمن خبر داد و گفت: این یادواره با هدف ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.لاله های آسمانی

مهدی سرابی، مسئول ستاد بزرگداشت اولین یادواره «لاله‌های آسمانی» با بیان این مطلب اظهار کرد: اولین یادواره «لاله‌های آسمانی» را در روز 30 بهمن‌ با حضور جمع کثیری از مقامات لشگری و کشوری و خانواده شهدا و گروهی از جانبازان و علاقه‌مندان جامانده از کاروان شهدا برگزار می‌کنیم.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این یادواره همان‌طور که از اسمش برمی‌آید، زنده کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است. ما باید امروز برای شهدا کار کنیم، همان طور که آنها طی یک دوره برای ما ایثار کردند و آرامش، امنیت و غیرت را برای ما به یادگار گذاشتند.

شناساندن شهدا به جامعه و تجلیل از آنها

سرابی خاطرنشان کرد: شناساندن شهدا و تجلیل از این افراد از جان گذشته، روشن کردن راه و سیره شهدا، آموختن سیره اخلاقی، خانوادگی و اجتماعی شهدا به نسل‌ جدید و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، از محورهای اصلی این یادواره به شمار می‌آید.

مسئول برگزاری این یادواره در ادامه از حضور رزمندگان و همرزمان شهدا برای بیان خاطرات دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: هیئت شاهزاده علی‌اصغر در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران اقدام به برگزاری این یادواره کرده است و سعی دارد هر ساله این مراسم را به نحو شایسته‌ای برگزار کند.

سرابی اظهار کرد: در این یادواره مسئولانی از سازمان بسیج و سپاه که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند به سخنرانی پرداخته و از خانواده شهدا تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است که این مراسم در روز 30 بهمن در محل خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، حسینیه شهدای حیدری‌آرام برگزار می‌شود.


منبع: ایکنا

212002


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین