عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
در آینده نزدیک؛
موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی به زودی سامانه ملی ویژه پاسخگویی به شبهات ادیان و عرفان را راه اندازی می‌کند.

عقیق: مجید سراجی زاده، مدیر اجرایی موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی گفت: سامانه ملی پاسخگویی "سمپان" با هدف پاسخ به شبهات و سوالات پیرامون نحله های مختلف، ادیان، عرفان های کاذب، فرق و مذاهب به زودی راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: کاربرانی که در خصوص موارد یاد شده سوالات و شبهاتی در ذهن دارند، می توانند با تماس با این سامانه پاسخ های خود را از کارشناسان دریافت کنند؛ پس از تماس کاربران با سامانه، صدای آنها ضبط شده و به کارشناسان مربوط ارائه و در اسرع وقت (حداکثر 24 ساعت پس از تماس) به سوالات آنها پاسخ داده می شود.
وی در پاسخ به این سوال که چرا کاربران نمی توانند به صورت مستقیم سوالات و شبهات خود را با کارشاناسان در میان گذاشته و باید مدتی را منتظر بمانند، تصریح کرد: به دلیل این که قصد داریم پاسخ ها کاملا کارشناسی شده، جامع و کامل و با دقت به کاربر ارائه شود، مدت کوتاهی از مخاطب فرصت گرفته می شود تا کارشناسان به بهترین وجه و سنجیده به شبهات آنها پاسخ دهند.
وی عنوان کرد: همچنین پاسخ به موضوعاتی همچون عرفان های نوظهور و مسیحیت، زرتشت، یهودیت، بهاییت، وهابیت و سلفی گری و سایر مکاتب انحرافی در این سامانه قابل دسترسی است و حتی کاربران می توانند به صورت مستقیم مشاوره و راهنمایی در خصوص مسائل خانوادگی، فرهنگی و اعتقادی دریافت کنند اگر چه تمرکز این سامانه بر ادیان و نحله های انحرافی است.
سراجی زاده در خصوص سایر خدمات این سامانه بیان کرد: در این پایگاه اطلاع رسانی ضمن ارائه پاسخ های تخصصی درباره موارد یاد شده و جنبش های انحرافی شبه معنوی، امکان سهولت و دسترسی کاربر جهت طرح سوال، طرح سوال در تمامی ساعات شبانه روز و دریافت پاسخ حداکثر پس از 24 ساعت و بهره مندی از مجرب ترین اساتید حوزه و دانشگاه در دسترس مخاطبان است.
مدیر اجرایی موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی با بیان اینکه این سامانه از اواخر بهمن ماه راه اندازی می شود، یادآور شد: علاقه مندان برای طرح سوالات خود می توانند با شماره تلفن 02537841280 الی 3 تماس حاصل کرده و به نشانی اینترنتی sampan.ir مراجعه کنند.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین