عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۴
ارتش سوریه با آزادسازی حرم حضرت سکینه(س) از دست تروریست‌ها در منطقه داریا حومه دمشق، اقدام به پاکسازی گسترده در اطراف این حرم مطهر کرد.

عقیق: ارتش سوریه با آزادسازی حرم حضرت سکینه(س) از دست تروریست‌ها در منطقه داریا حومه دمشق، اقدام به پاکسازی گسترده در اطراف این حرم مطهر کرد.

العالم از محل عملیات ارتش در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه در عملیات نظامی خود برای پاکسازی بارگاه حضرت سکینه(س) در منطقه داریا از لوث تروریست‌ها، توانست این محل را تحت کنترل خود در آورد، تروریست‌ها چند روز پیش با چندین موشک این بارگاه را هدف قرار داده بودند که بر اثر آن گنبد و ساختمان آن به شدت آسیب دیده بود.

 براساس این گزارش، منطقه‌ای که حرم حضرت سکینه(س) در آن قرار دارد، یک نقطه محوری در داریا است و عملیات نظامی در اطراف این حرم ادامه دارد.

* روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار عکس‌هائی از کاخ‌های مجلل شاهزادگان سعودی در کشورهای اروپائی نوشت: هنگامی که در اثر حمله صدام به کویت، این امیرنشین به طور کامل به اشغال عراق درآمد، مقامات و حکام کویتی مجبور شدند پا به فرار بگذارند و پادشاه کویت به عربستان پناه برد و بسیاری از دیگر شاهزادگان و حکام این کشور به کشورهای اروپایی پناهنده شدند، نگرانی شدید مقامات عربستان سعودی را فرا گرفت و برای تهیه مکان و مسکنی امن، به تکاپو افتادند از همین رو بسیاری از شاهزادگان آل سعود در شهرها و کشورهای مختلف اروپایی کاخ‌های مجللی برای خود خریدند تا در صورت حمله احتمالی رژیم صدام به عربستان، از کشورشان فرار کرده و به کاخ هایشان در اروپا پناه ببرند."گاردین" در گزارش خود ماجرای چگونگی و علت خریداری 16 کاخ و ویلای مجلل به ارزش میلیاردها دلار توسط شاهزادگان رژیم سعودی را شرح داده است.

 

منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین