عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۱۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۴
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از برپایی خیمه های نماز در نوروز سال 93 در ورودی شهرهای مهمان پذیر خبر داد.

عقیق: سیدمحمد عبداللهی از تشکیل ستاد نوروزی در ستاد اقامه نماز خبر داد و گفت: ستاد اقامه نماز با همکاری جمعیت هلال احمر، وزارت راه و شهر سازی، وزارت کشور، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نهادهای مرتبط خیمه های نماز را در مبادی ارتباطی شهرهای مهمان پذیر برپا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ستاد نوروزی اقامه نماز با هدف آماده سازی نمازخانه ها و مساجد بین راهی برای نوروز 93 در ستاد اقامه نماز کشور تشکیل شد که از وظایف این ستاد می توان به غبارروبی، نظارت و سرکشی به نمازخانه های میان راهی اشاره کرد.

عبداللهی افزود: تشکیل و اجرای مصوبات ستاد نوروزی اقامه نماز با محوریت روابط عمومی این ستاد پیگیری می شود و به دنبال این هستیم که نمایشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در ارتباط با بحث سفر در استان هایی که مسافران نوروزی بیشتری را پذیرا هستند، از جمله خراسان رضوی، قم و مازندران در ایام تعطیلات عید برپا کنیم.

معاون ستاد اقامه نماز در پایان اعلام کرد: اولین جلسات ستاد نوروزی ستاد اقامه نماز برگزار شده و به زودی طرح آن به ستاد تسهیلات نوروزی ابلاغ و هماهنگی های لازم به عمل می آید تا نماز مسافران به گونه ای زیبا و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند با دسترسی آسان مردم در سراسر کشور به نمازخانه ها و مساجد اقامه شود.


منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین