عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از احتمال کاهش ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اعزام نوروزی عتبات از ۲۱ اسفند آغاز می شود.

عقیق: محسن نظافتی، سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از پیش ثبت نام نوروزی سفر زیارتی عتبات عالیات از تاریخ 12 بهمن ماه خبر داد و گفت:

افراد متقاضی اعزام به عتبات عالیات در ایام نوروز می‌توانند از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه به سیستم جامع ثبت نام عتبات عالیات به نشانی اینترنتیwww.atabat.org.ir مراجعه و پس از نام نویسی، کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه نتایج قرعه کشی از 24 بهمن ماه اعلام می شود، اظهار داشت: متقاضیان می توانند از روز 26 بهمن ماه به ترتیب اولویت برای ثبت نام قطعی به کارگزاران یا شرکت‌های زیارتی مراجعه کنند.

نظافتی اظهار کرد: اعزام نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفندماه آغاز شده و تا پایان خردادماه ادامه می یابد.
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ظرفیت اعزام در ایام نوروز، بیان کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده هنوز ظرفیت اعزام نوروزی اعلام نشده است اما در حال حاضر همانند گذشته روزانه هشتاد دستگاه اتوبوس، زائران ایرانی را از مرزهای زمینی به کربلای معلی و نجف اشرف منتقل می‌کنند که در ایام نوروز حداقل به یکصد دستگاه خواهد رسید و در صورت افزایش نیز اعزام ها بیشتر می شود.


احتمال کاهش15درصدی هزینه هادر سال آینده

وی با اشاره به موضوع کاهش هزینه‌های سفر زیارتی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: موضوع کاهش هزینه ها در آخرین ملاقات مقامات ایرانی با مقامات عراقی مقرر شد در صورت تصویب این مهم از سوی کشور عراق هزینه ها کاهش یابد که در صورت تحقق این امر در سال آینده هزینه ها 15 در صد کاهش خواهد یافت .

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین