عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
اکسپرس تریبیون از مسدود شدن مسیر تردد زائران شیعه به سمت ایران از سوی مقامات ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان خبر داد.

عقیق: شبکه خبری دنیا نیوز از انتقال زائران پاکستانی با هواپیمای ارتش به کویته خبر داد که سه شنبه گذشته به اتوبوس آنها در ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان که پس از زیارت از اماکن مقدسه ایران راهی کشورشان شده بودند، حمله شده بود.

بر این اساس یک فروند هواپیمای نظامی سی 130 در فرودگاه بین المللی شهر کویته فرود آمده و قرار است به منطقه مرزی تفتان اعزام شده و عملیات انتقال زوار شیعی به شهر کویته را انجام دهد.

یادآور می شود در جریان حمله انتحاری هفته گذشته در مسیر عبور دو دستگاه اتوبوس حامل زائران شیعی در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان 30 نفر شهید و بیش از 44 فرد دیگر زخمی شدند.

رسانه های پاکستانی همچنین از بازداشت 30 شبه نظامی در جریان عملیات گسترده نیروهای سپاه مرزی و پلیس این کشور در نواحی مختلف شهر کویته و شهرهای مجاور از جمله مناطق پنجگور و مستونگ خبر دادند.

اکسپرس تریبیون نیز از مسدود شدن مسیر تردد زائران شیعه به سمت ایران از سوی مقامات ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان خبر داد.


منبع:ابنا

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین